Kontakt
Ofte stillede spørgsmål
Vi tilbyder alle betalingsmetoder tilgængelige via PayPal.
Det afhænger af, om vi er gået i gang med selve produktionsprocessen. Da vi kun tilbyder personligt tilpassede produkter efter dine ønsker, kan vi ikke tilbyde disse produkter til andre kunder. Vi begynder som regel produktionen når din betaling er gået igennem. Hvis du ønsker at foretage ændringer, så kontakt os venligst så hurtigt som muligt og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.
Vores produkter inkluderer en garanti, så hvis et produkt ikke lever op til dine forventninger eller er beskadiget, bedes du venligst kontakte os så hurtigt som muligt, da vi altid gør vores bedste for at tilfredsstille vores kunder. Dog er alle vores produkter personligt tilpassede efter dine ønsker, og i henhold til forbrugerbeskyttelsen, kan disse derfor ikke returneres.
Kvaliteten af de printede billeder afhænger af selve opløsningen/kvaliteten af de uploadede filer. Hvis de uploadede filer er af meget lav kvalitet, er der sandsynlighed for, at det endelige resultat og print også bliver af lavere kvalitet end normal, men vi gør dog vores bedste for at dobbelttjekke alle uploadede filer før at de sendes til print.
Når det gælder mulige forskelle i farverne mellem dine egne billeder og de billeder der bliver vist på skærmen eller ved dit printede produkt, kan det skyldes følgende årsager:
- du har en unik skærmopløsning som gør, at farverne ser anderledes du
- du bruger en software til at se dine billeder
- du anvender forkert kalibrering af din skærm
Vi afsender alle bestillinger via Fedex eller DPD. Klik venligst her for at se vores forsendelsespriser og estimeret leveringstid.
Hvis du ønsker at bastille flere produkter af gangen, så kontakt os venligst og du vil høre fra os med et tilbud.